Drömmen om dig del 7

I bilen blev det återigen tyst förutom när jag skulle berätta var han skulle köra. När vi väl var framme sa jag hej då och öppnade bildörren.
-När ska vi ses igen? Jag är ledig imorgon...
-Visst, men jag har lust att sova hela förmiddagen, så vid 3,4?
-3, jag hämtar dig
-Ok då säger vi det.
Jag vände mig om men han tog tag i min arm och lutade sig över mitt säte och kysste mig försiktigt...

Jag visste inte vad jag skulle göra, under de där två kanske tre sekunderna var det enda jag tänkte på Justin Bieber kysser mig. Sen var kyssen slut ochhan såg lite ledsen ut, men han försökte dölja det. Jag hade inte kysst honom tillbaka. Jag bet mig i läppen och log, sen tog jag lutade jag mig fram och kysste honom igen. Jag såg att han log ögonblicket innan våra läppar återigen möttes. Kyssen blev inte den heller lång efetrsom någon öppnade min ytterdörr. Jag slutade kvickt och sa högt och tydligt:
-Vi ses, tack för ikväll!
Justin började skratta.
Sen viskade jag till honom:
-Ses imorgon.
-Ses sweetheart

Jag gick mot dörren och han körde snabbt därifrån.
-Du vet att inte alla vill se dig kyssa någon random kille.
-Shut up Nate. Jag började gå. Och inte ett ord till mamma, eller pappa för den delen.
-Om du låter bli att kyssas framför fönstret.
-Haha, jätteroligt, sa jag och himlade leende med ögonen.

Jag gick upp till mitt rum och satte på datorn. Öppnade direkt spotify och började lyssna på Justins album på högsta volym. Sen klickade jag fram Google och letade fram bilder på Justin. På flera av dem hade galna fans skrivit saker som "Justin, I love you". Som om han någonsin skulle läsa det. Jag tryckte sen på en länk till en skvallersida som var helt tillägnad Justin. Hade folk verkligen inget annat att göra än att spionera på honom. Var han verkligen så viktig för dem? Jag skulle nog inte säga något för jag höll också på att bli besatt av honom.

Jag skrev i min twitter:
"Perfect day today, perfect day tomorrow"

Justins tweet från tio minuter sen löd:
"You made my day :)"

Jag log med mitt antagligen fånigaste face. Hade någon sett mig så hade de aldrig glömt det. Men just nu var allt jag brydde mig om Justin. Justin och hans läppar. Justins läppar och mina läppar. I en kyss. Jag kunde bara inte fatta det. Jag ville berätta för hela världen men vem skulle tro mig? Dessutom så skulle Justin döda mig. Eller hata mig, vilket var nästan samma sak för mig nu.

Jag gick och la mig, jag struntade i att tvätta bort mitt smink, jag glömde borsta tänderna eller bortsta mitt nu ganska rufsiga hår. Allt jag gjorde var att ligga där och stirra upp på mitt blåa tak och tänka på Justin. Och sen somnade jag.

Jag vaknade mitt på natten av att jag slogg i mitt huvud i något. Väggen. Jag sprang tyst ner på undervåningen för att hämta lite is till min snart enorma bula. Sen gick jag upp igen och kollade igenom min skolväska inför imorgon, tvätatde bort mitt smink som runnit ut och borstaade håret. Sen gick jag och lade mig igen. Imorgon skulle jag se Justin igen...



Hur är den?? Kommer en ny snart

Förresten, ni är lite snåla med kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Åh, så sött ! <3 MEER :D

Jag kommenterar i alla fall x)

2010-11-19 @ 17:00:28
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia <3

Skiiiit bra!!! skriv meeer!!! <333333333333

2010-11-19 @ 17:00:42
Postat av: Anonym

så hon gillar att sova länge på förmiddagarna men packar skolväskan till dagen efter? :P lite weird här och där men annars skiiitbraaa :D

2010-12-07 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0