Drömmen om dig del 28

När han hade gått tackade jag Jake för att ha kommit i precis rätt tid. Jag förklarade vad som hade hänt för honom och han blev riktigt upprörd.
-Va fan är det för fel på killen? Hade jag vetat det tidigare så hade jag fan slått honom.
Jag skrattade. Men han såg bara småsur ut.
-Vad fan är det för fel på honom egentligen?
-Det undrar jag också...men kan vi inte gå nu?
-Klart.
-Ska bara byta om snabbt men kom. Jag började gå upp mot mitt rum och öppnade dörren. Han satte sig på min säng och jag rotade fram ett par jeans och en lila T-shirt i min garderob.
-Snyggt rum.
-Jag vet. Sa jag och blinkade med ena ögat. Jag ska bara byta om i badrummet sa jag och gick.

Jag satte på mig kläderna och applicerade lite mascare också. Mina ögon såg så fjuttigt små ut annars. Sen gick jag ut och när jag kom in i mitt rum så var inte Jake där. Jag stack ut huvudet från mitt rum och tittade runt men ingen var där. Helt plötsligt hoppar Jake på mig bakifrån och jag hoppar till.
-Shit så rädd jag blev.
-Hahaha, det syns. Ska vi gå?
-Visst. Vi börjar gå ner och jag känner att han stirrar på mig men jag ignorerar det. No big deal liksom.Jag tar minmunktröja och tar på mig mina converse och sen är vi ute.
-Så var vill du käka?
-Jag vet typ två restauranger här utom McDonalds så du får välja.
-Gillar du italienskt?
-Yes.
-Då vet jag ett sjukt bra ställe som vi måste besöka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vilket kort episode :( skriv många fler :DDDD

2010-11-29 @ 16:43:38
Postat av: Therese

Va kort den blev =( Skriv fler ikv =)

2010-11-29 @ 16:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0