Drömmen om dig del 26

Jag gick ut. När jag kom ut såg jag att Justin stirrade på mig.
-Du ser fantastisk ut.
-Tack, jag rodnade och satte mig tillbaka i sätet.
Nu var vi framme.

Planet landade hyfsat mjukt och jag och Justin gick ut. Utanför stod en limousine som vi snabbt hoppade in i.
-Nu är det bara en kvart kvar.
Under bilresan pratade ingen av oss, jag var helt spänd och tills sist var vi framme.
Justin steg ut på en liten kort röd matta. Inga paparazzis eller fans syntes till men det tyckte jag bara var skönt. Vi gick in och så fort vi är inne slås jag av musiken som spelas. Det är Ushers Dj got us falling in love. Lokalen är ENORM och det är massa folk där. Justin tar tag i min hand och börjar gå mot en grupp människor men på vägen stannas vi av en massa människor som vill hälsa på Justin. Han hälsar artigt och presenterar mig för alla som hans flickvän. Jag ler varje gång jag hör ordet. Det känns så bra helt enkelt. När vi kommer fram till de personer vi först skulle till vänder sig en kille om och jag ser att det är Usher himself. Jag blir helt starstruck och gapar och står där som en idiot. Justin hälsar honom med ett handslag och sen tittar de båda på mig.
-Hej, jag är Usher.
-Ehm...Jag är Gemma.
-Det är min väldigt fina tjej som antagligen är LITE starstruck just nu. Haha. Både Justin och Usher började skratta, jag skrattade lite nervöst också. Det kom en massa människor som ville gratulera Usher så vi började dra oss tillbaka.
-Hur som helst, man. Grattis.
-Tack, ha det så kul och trevligt att träffas Gemma. Han blinkade mot mig.
Vi gick därifrån och jag var fortfarande lite skakad efter att ha träffat Usher, personligen. Justin skrattade och retades lite med mig.
-Förresten, jag har inget till honom.
-Haha, ta det lugnt Gems. Redan fixat. Köpte en snygg rolex till honom. Den killen har inte orkat köpa klocka i snart två månader.
Vi dansade och käkade av den oerhört goda maten. Vi gratulerade Usher igen efter att en jättestor tårta serverats. Justin hade också presenterat mig för sjukt mycket folk som jag beundrat förut. Hela kvällen var sjukt lyckad och jag kunde inte vara gladare över att Justin bjudit dit mig. Vi bröt upp klockan halv tre men de flesta skulle nog hålla på och festa bra mycket längre.

Jag och Justin tog en promenad i månljuset och efter ett tag stannade jag.
-Tack Justin.
-För vad?
-För ikväll, det har varit fantastikt. Sagolikt...
-Allt för dig. Tänkte väl att du skulle gilla det.
Han böjde sig fram mot mig och kysste mig. Vi hade säkert kyssts femtio gånger på festen men här när det var så lugnt och tyst kändes det mer äkta på något vis. Jag drog handen genom hans hår och vi avslutade kyssen.
-En perfekt avslutning på en perfekt kväll, sa jag och började gå.
-Jag håller med. Hey, förresten, dina kryckor?
-Shit. Jag skrattade till. Jag har inte ens märkt att jag går utan dem.
-Är du ok?
-Jaja, men nu när jag tänker på det så gör det lite ont. Fast som vi dansade så...
Vi gick tillbaka till bilen och jag hoppade in. Justin stod kvar.
-Ska inte du följa med?
-Nej, konserten är imorgon ju. Han kysste mig genom bilrutan och sen körde vi iväg. Jag vinkade och jag såg att Justin stod kvar ända tills det han var en liten prick långt borta.

Jag kände mig så lycklig. Kvällen hade varit perfekt. Allt tack vare Justin. Hela han var perfekt. Nu kände jag att jag hade förlåtit honom till 100%. Han var min och bara min.


Kommentera så kanske det blir en del till idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

braaaaaaaaaaaaa ni e såå braa

2010-11-28 @ 17:10:11
Postat av: Juliaa

aaaw gud så romantiskt<3 Vad gullig Justin är <33

2010-11-28 @ 18:17:06
Postat av: Anonym

asbra, en till idag snälla!

2010-11-28 @ 18:21:01
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-11-28 @ 19:18:49
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0