Drömmen om dig del 22

Jag ställde mig i duschen och hällde skållhettvatten över mig i flera minuter innan jag bytte till ljummet. Jag tänkte på Justin och vad som hänt under den här långa, jobbiga dagen. Han hade varit otrogen men sen sagt att han älskade mig. Jag var förvirrad men kunde ändå inte hålla mig borta från honom.

Efter duschen gick jag och la mig igen. Jag vaknade klockan halv nio för att bege mig till simhallen. Även om jag inte skulle kunna simhoppa så skulle jag nog förhoppningsvis kunna simma i alla fall lite grann. Jag gjorde i ordning min simväska och allt som behövdes. Jag kollade min BlackBerry för sms men jag hade inte fått något, istället gick jag in på twitter på den och Justin hade uppdaterat sin. Han hade skrivit:
"Going to Miami, gonna be a great couple days. But I´m gonna miss YOU back home."
Var det mig han menade? Jaja, jag stängde min väska och hoppade ner med mina kryckor. Nate sov fortfarande och jag skulle hinna tillbaka innan han skulle åka. Mamma skullevförst åka på kvällen och pappa var på jobbet så jag var helt ensam vaken hemma. Jag släckte alla ljusen och tog mina nycklar och busskort innan jag låste dörren och hoppade mot busshållplatsen. Halvvägs dit hör jag mitt namn skrikas.
-Gemma! Vänta, Gemma! Det är Justin. Vem annars skulle skrika efter mig klockan nio en lördagsmorgon? Jag stannade och väntade in honom.
-What´s up Gemma?
-Inget ska simma och du ska vara i Miami.
-Vi åker först om två timmar och jag kom på att du är skyldig mig två kyssar. Du kommer inte undan.
-Jaja, en deal är en deal. Eller hur?
jag släppte väskan och kysste honom, jag höll med båda händerna runt hans hals och han höll med sina på mina höfter. Plötsligt ser jag bussen köra förbi, jag avslutar kyssen occh stirrar på den.
-Vad?
-Fan! Bussen!
Han får sig ett skratt och erbjuder sig att skjutsa mig.
-Du missar inget plan eller något va?
-Nej då. Jag hinner.
Han hjälpte mig in i bilen. Så gullig han var! Sen körde vi iväg mot simhallen.
-Du vet låten du skriver..?
jag himlade överdrivet med ögonen men jag log glatt.
-Nej det gör jag inte.
-Den är faktiskt sjukt bra. Jag menar riktigt bra.
-Sluta fjäska, du får ingen kyss.
-Jag är ärlig. Jag skojar inte. Jag började spela på den...
-va?
-bli inte sur, jag kommer inte stjäla den.
-Jag är inte sur bara jäkligt förvånad över att du kom ihåg den efter att ha tittat på den i kankse en halv minut.
-Jag har jättedåligt minne till allt utom noter.
-Hahaha, bra att veta. Och du får gärna stjäla den. Jag skulle aldrig spela upp den.
-Jag skulle aldrig ta någon annas låt, och du bör faktiskt spela upp den.
Jag sa inget men gav honom en menande blick och han log bara. resten av vägen pratade vi om hans resa i Miami och han berättade att han skulle ha några intervjuer förutom konserten och sen också signera sin nya skiva, My worlds acoustic.
-Förresten, på tal om skivan. Här!
Justin räckte mig skivan med ett fint rött band runt om. Jag gav honom en hård kram och pussade honom, han ville kyssa mig tillbaka.
-Eyes on the road.
Han skrattade.
-Glömde! Du distraherade mig.
-Tack! Men typiskt er superstjärnor med ert ego att ge bort något sånt. Tur för dig att jag gillar din musik.
-Så du gillar den?
Jag nickade.
-Jag menar, hur kan man inte gilla min musik men jag ville ändå fråga. Han log ett av sina överlägsna leenden. Jag smälte och sen stannade Justin utanför ingången till simhallen.
-Kommer sakna dig shawty. Älskar dig.
-Älskar dig med.
Jag gav honom en passionerad kyss och jag hade hållt på i en evighet om inte han skulle iväg. Jag tvingade mig att avsluta kyssen och steg ut. Jag vinkade efter honom tills det att hans range Rover inte syntes längre.


Kommentera så blir det roligare för mig attt skriva!

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Dom är äntligen sams ! :D aaww, dom är så söta <3

MEEER ♥

2010-11-26 @ 23:46:53
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

aaasbra , mer :)

2010-11-27 @ 09:02:11
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Mitt internet har inte funkat därför har jag inte kommenterat på ett tag, men nu kommer det komma en hög med kommentare, så skriv på bara ! <33



äääääääääääääälskar novellen, skriv 2 varje dag? <33

2010-11-27 @ 09:19:33
Postat av: elis

jätte bra vill ha mer!

2010-11-27 @ 17:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0