Drömmen om dig del 21

Kyssarna övergick i hångel och till sist så var jag för trött för att fortsätta så jag slutade och la mitt huvud på hans bröst och somnade lyckligt.
Nästa gång jag vaknade var när Justin pussade mig på kinden. Jag öppnade långsamt ögonen men jag var fortfarande sjukt trött.
-Skit, jag väcker dig varje gång, sa han och log.
-Ska du gå?
-Mamma ringde och sa att jag borde hem. Imorgon ska jag till Miami. Jag blir borta ett par dagar.
-Och när tänkte du berätta detta? Efter att jag desperat ringt dig på mobilen sisådär femtioelva gånger?
-Nej, nu :). Han skrattade.
-Nej du, du kommer inte undan. Du ville ju inte väcka mig sa du.
-Sluta nu Gemma. Han kysste mig på munnen och blev liggande kvar i sängen. Jag höll på att somna igenn och mina ögon stängde sig automatiskt.
-Är jag verkligen så tråkig att du somnar? Han skrattade åt sitt dåliga skämt.
-Den var dålig, sa jag men skrattade själv.
-Jaha, varför skrattar du då?
-För att den var så dålig sa jag och räckte ut tungan en liten bit.
Jag satte mig upp i sängen, och märkte att jag fortfarande hade på mig mina dyngsura kläder. Så jag försökte ta mig upp ur sängen för att ta en dusch och byta om.
-Var är dina kryckor?
Jag tänkte och tittade runt mig.
-Jag vet inte. Jag bet mig i läppen. Inte bra!
-Oh, så Justin plötsligt. Jag vet, men vad får jag för det.
-Vad sägs om en kyss?
-Om vi säger två så har vi en deal.
-Deal! Var är de.
-Utanför huset, du slängde ju ifrån dig dem när du så tvunget behöde kyssa mig.
Jag himlade med ögonen innan jag började halta mot dörren för att hämta dem.
-Relax sweetie. Jag hämtar dem.
Han sprang ner och under tiden tittade jag efter min pyjamas att ha på mig. Jag hittade den inte så jag tog fram mina gamla, Nalle Puh byxor och en svart T-shirt och la dem på mitt skrivbord. Justin kom tillbaka och gav mig mina kryckor. Sen vände han sig om och såg min fina pyjamas.
-Hahaha, så gulliga byxor.
-Jag vet, är de inte förtjusande?
Sen såg han ett papper som la under dem och drog fram det. Det var mina notblad som jag hade skissat på ett tag.
-Skriver du låtar?
-Nej, det gör jag inte sa jag och försökte ta dem ifrån honom. Men han var för stark för mig, i alla fall i mitt handikappade tillstånd.
-Det låter bra.
-Käften Bieber. Sa jag lite smått irriterad.
Han skrattade och kysste mig passionerat igen.
-Jag måste verkligen gå nu och jag hoppas vi ses snart igen. Kommer sakna dig baby.
-saknar dig redan!
-Haha...älskar dig Gemma.
-Älskar dig med.
Han gav mig en sista kyss och stack sen ifrån mitt rum. Jag kunde höra hur dörren smällde igen, men snart öppnades den igen, på nedanvåningen. Justin skrek:
-Förlåt...det var en vindpust!
Sen stängde han den igen.

Jag ställde mig i duschen och hällde skållhettvatten över mig i flera minuter innan jag bytte till ljummet. Jag tänkte på Justin och vad som hänt under den här långa, jobbiga dagen. Han hade varit otrogen men sen sagt att han älskade mig. Jag var förvirrad men kunde ändå inte hålla mig borta från honom.


Kommentera! Gillar ni det?

Kommentarer
Postat av: Therese

BRRRRRAAAAA!!!!!!!!!!!

2010-11-25 @ 18:11:55
Postat av: Anonym

Två kompisar till mig startade precis en novellblogg som handlar om JONAS BROTHERS! Var med redan från början! LÄS! De vill gärna ha tips om vad som ska hända så gillar ni noveller och Jonas Brothers borde ni kika in: http://jonasbrotherslove.blogg.se :)

2010-11-25 @ 19:54:20
URL: http://jonasbrotherslove.blogg.se/
Postat av: Julia :)

Superbra !! <3 hoppas hon förlåter Justin till 100 % någon dag :/ MEEER ! ^^

2010-11-25 @ 20:30:14
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: bertaa

har precis börjat läsa och har läst från början till slut den e skit bra denna storyn :D

2010-11-26 @ 16:12:11
Postat av: Julia

aaasbra , mer :)

tycker du skriver jätte bra , men jag tänkte komma med ett litet "tips" eller vad man nu ska kalla det.. inte om hur du ska skriva utan det skulle bli .. jag vet inte riktigt hur man ska säga men typ "finare" eller ja.. nä det blev fel nu men jag tycker att det skulle bli fint eller vad man nu ska säga om du la till en bild till varje del också.. hoppas du förstår hur jag menar.. haha :)

2010-11-26 @ 22:42:51
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0