Drömmen om dig del 17

-Är vi mer än vänner.
-Jag tvivlar på att vänner strular som vi gör.
-Så ja?
Jag svarade inte utan kysste honom istället. Han lyste med hela ansiktet och hans leende gick från ena örat till det andra.


Jag log också och han ställde sig upp och tog tag i mig och drog mig försiktigt upp ur sängen.
-Var ska vi?
-Ska vi ruttna här inne eller?
-Haahha, aldrig i livet men då får du hämta min kryckor därborta sa jag och pekade mot min garderob.
Han sprang fram och hämtade dem och gav dem till mig.

Justins perspektiv:

Vi började gå mot trappan och jag såg att hon hade svårt att komma ner för dem så jag tog tag i hennes rygg och ben och bar ner henne. Hon började skratta och jag försökte hålla mig för att inte tappa henne. Det gick väldigt klumpigt hela vägen ner. Sen satte jag ner henne på golvet för att springa upp igen och hämta hennes kryckor. Hon tog tag i dem och jag fick dra upp henne men jag drog lite för hårt så hon trillade över mig istället och jag snubblade bakåt och trillade ner på rygg. Hon började gapflabba. Hon var så söt när hon gjorde det. Jag försökte resa på mig men hon la på mig.
-Tänker du ligga här hela dagen, sa jag.
-Nej då. Sa hon glatt innan hon gav mig en snabb kyss på munnen. Sen rullade hon av mig och jag reste mig upp och hjälpte henne också komma upp.  Vi gick ut genom ytterdörren men så fort vi var ute så hoppade hon in igen.
-NATE!!
Han sprang snabbt ut ur sitt rum och var lite sur när han såg henne stå där helt ok. Men hon lyste så gulligt att både han och jag blev smittade och log vi också.
-Vad?
-Vi ska ut. Hon log fortfarande.
Nate gav mig en blick innan han vände sig om och gick tillbaka. Då var Gemma reda ute och ett par meter framför mig.
-Juuustiin!
Hon var så gullig att jag sprang fram och tog henne runt midjan och började gå mot bilen.
-Bilen? Aldrig i livet, Biebs. Kan vi inte gå istället?
Biebs? Hade hon kallat mig Biebs? Det var sött men riktigt konstigt. Hela hon var konstig men jag älskade henne för det. Ni hörde rätt, jag älskar henne. Men det tänker jag inte säga.
-Jaha, jag tänkte inte att jag skulle bli barnvakt menmen. Visst.
Vi började gå och kom fram till en park, hon satte sig på en bänk. Jag vände mig om och satte på mig min hoodie för att ingen skulle se mig, ett par solglasögon hade inte skadat, men nu hade jag inte ett par till hands.
-Här.
-Va?
Jag vände mig om och där satt Gemma med ett par aviators i handen.
-Ta dem.
-Läser du tankar?
Hag tog dem och satte på mig dem.
-Hur ser jag ut?
-Snygg som alltid :)


Kortare än vanligt men ni får stå ut! Kommenterar ni så blir det fler imorrn.

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Superbra! <3 meeer imorn :3 ♥

2010-11-23 @ 20:38:54
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

Gillar det skarpt, fortsätt gärna =)

2010-11-23 @ 21:25:14
Postat av: Anonym

sv; Nu har jag läst en massa avsnitt på din novell. Skit bra! Keep going , ska absolut fortsätta läsa din blogg ! :D Och vad kul att du gillar min novell, tack :)

2010-11-23 @ 21:34:48
URL: http://bieberlovestories.blogg.se/
Postat av: lina

bra! skriv mer! :D

2010-11-23 @ 22:26:17
Postat av: Anonym

SKRIIIIV =) Jag väntar på nästa del så skriiiiv

2010-11-24 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0