Drömmen om dig del 16

Jag vaknade av att någon smekte mig på kinden...


Jag öppnade ögonen och där stod Justin. Min fina Justin och log emot mig.
-Hej sunshine! Hur mår du?
-Jag har mått bättre menmen, jag ska inte klaga.
-Klaga hur myckket du vill, det är ok.
Jag log och han pussade mig ömt på kinden.
-Så, vad vill du göra?
-Jag är handikappad, kan nog bara sitta i sängen. Sa ju att jag var tråkig.
Han tog fram en ryggsäck och öppnade den och drog fram sjukt många filmer.
-Vad vill du se? Action, romantik, skräck...you name it. Jag har allt. Eller så kan vi chilla och snacka eller vara på datorn. Im up for anything. Han fyrade av sitt sötaste leende mot mig och jag smälte på plats.
-Du är bäst, Justin. Jag älskar dig...
Jag menade inte att säga det sista även om det var sant så jag började prata om annat.
-Vad har du för skräckfilmer då?
Han räckte mig dem, det var kanske  fem stycken.
-SAW!! Jag har sett alla förutom femman. Vill du se den?
Han svarade inte och satte in den i TV:n sen vände han sig om och satte sig bredvid mig i sängen. Han tog tag i min hand med sin ena och med sin andra arm höll han mig om axlarna. Jag kände mig trygg och glad på samma gång. Jag tittade upp på honom.
-Det är oartigt att stirra sa han och började kittla mig. Jag kiknade av skratt. Och där la vi medan förtexterna på filmen rullade  och stirrade in i varandras ögon. Jag började fnissa. Sen började filmen. Han skrattade till och hjälpte mig sätta mig upp. Under filmen kom en sen där jag kände för att skrika och jag började nästan men mitt under så blev det till en grimas istället. Jag kände Justins hand tryckas mot min, fast han fortfarande hade ögonen på TV:n.
-Du, Justin. Jag är verkligen glad att du kom. Och att du tänkte på allt.
-Allt för dig Gems. sa han och smekte mig på armen.
Efter filmen tog vi fram laptopen och tittade på massa roliga videos.
Sen kom jag tänka på att vi inte hade kysst sen innan jag hamnade på sjukhuset. Jag tog tag i han hals och drog honom mot mig. Han gjorde resten. Våra läppar möttes i en underbar kyss men mitt den började min mobil ringa. Jag slutade kyssas.
-Ska jag svara?
-Hahaha, gör det.
-Hej, det är Gemma.
-GEMMA!!! Vad fan är det för fel på di? Du hamnar på sjukhus och du slår inte ens en signal.
-Du skojar, efter dina reaktioner när jag stukar ett finger så vågar man ju inte berätta något., sa jag skämtsamt. Det var Kahlen, en av mina bästisar borta i London. Jag älskade henne med hela mitt hjärta, utan henne skulle jag dö. Men så var hon överbeskyddande också...
-Du Kahlen, kan jag ringa dig senare?
-Vem sippar du mig för? sa hon och skrattade.
Justin tog min lur och sa hej.
-Shoo.
-Du är Justin va?
-Absolut.
-Har inte Gemma lyckats skrämma iväg dig.
-Inte än.
Jag tog luren ifrån Justin.
-Hey, Kahlen, nu räcker det med dina psykningar.
-älskar dig med :) Glöm inte att ringa.
-Sure. Om du kommer ihåg att ha din mobil på...
*klick* Hon lade på.
-Rolig tjej...eller?
-Absolut, den roligaste, men hon har sjuk humor.
-Så var va vi?
Jag skrattade och kysste honom mitt på munnen. Han lutade sig över mig som lade på rygg och vi började kyssas intensivare. Han förde in sin tunga i min mun och nu strulade vi på riktigt.
-AJJ!
-Skit, shit Gemma, förlåt. Jag glömde.
Han hade tryckt lite för hårt på min arm.
-Det är ok.
-Gemma...
-Ja?
-Jag vill bara veta en sak.
-Ok.
-Är vi mer än vänner.
-Jag tvivlar på att vänner strular som vi gör.
-Så ja?
Jag svarade inte utan kysste honom istället. Han lyste med hela ansiktet och hans leende gick från ena örat till det andra.


Kommer mer ifall ni kommenterar kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Emma

jättebra meer !!!! :D <3

2010-11-23 @ 18:52:25
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Haha, aww <3 MEER ! :D Jättebra ! ♥

2010-11-23 @ 19:12:34
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

hett hett hett =9 Villa ha mer HETT

2010-11-23 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0