Drömmen om dig del 12

Halvvägs in i hallen kom jag på att jag fortfarande hade hans jacka på mig så jag sprang ut igen. Han hade hunnit köra en bit men jag sprang allt vad jag kunde för att hinna ikapp. Han stannade, vevade ner rutan och tittade förvånat på mig.
-Kan du verkligen inte hålla dig borta från mig? Sa han leende, han var glad.
-Om du inte vill att jag ska springa efter så kan jag alltid behålla din jacka. Jag tog av mig den och han tog den genom rutan.


Han passade på att kyssa mig mitt på munnen innan han än en gång körde iväg. Jag stod kvar och tittade efter honom ett bra tag. Jag var hur glad som helst dagen hade varit helt perfekt. Om man bortser från min bula.
Jag gick långsamt hem igen och när jag kom in såg jag att pappa var hemma. Jag sprang in i hans famn som ett litet barn.
-PAPPA!!!
-Hej gumman. Har saknat dig jättemycket.
Nate var tvungen att retas.
-Men han har saknat mig mer.
-Inbilla dig det...
-Ta det lugnt syrran, du har ju din pojkvän.
-Har du pojkvän, Gemma darling?
-Nej....har ni inte lärt er att allt Nate gör här i livet är retas?
Jag gick upp, jag satte mig på min säng och skickade ett sms till Nate som satt i rummet bredvid.
"Fuck you :("
"Älskar dig med Gems :)"
Jag började skratta. Jag älskade min bror över allt annat, han var min solstråle som jag fick damp på ganska ofta. Justin påminde mig mycket honom ibland.

Mamma kom in i rummet.
-Älskling...var ärlig nu. Du har en pojkvän.
Det var ingen fråga men hon ville ändå ha ett svar.
-Mamma...
-Gemma.
-Jag vet faktiskt inte. Jag gillar honom men vi är nog fortfarande inte mycket mer än vänner.
-Vem är han?
-En schysst kille vars namn är hemligt.
-Är du fem eller?
-Sätt en etta framför. Hihi
-Gemma.
-Okej, okej. Han heter Justin.
-Justin?
-ja, Justin. Något problem.
-Nej då gumman men om du gillar honom så måste vi och papap ha ett snack.
-Åh nej mamma! Aldrig i livet. Förresten så har jag både gilalt och varit ihop med massa killar...
-Du är femton, snart sexton. Tror du det inte blir mer allvarligt nu.
-Ok, vi gör såhär, när jag känner att jag och Justin tänker göra något så säger jag till.
-Vi båda vet att du inte kommer göra det.
-Ja...men inte nu mamma snälla.
Hon log och gick ut från rummet, varpå Nate kom in och satte sig på min säng. Jag tittade allvarligt på honom.
-Äh, chilla. De tycker också det är pinsamt. När de skulle snacka med mig så var det mest jag som snackade.
-Chilla? Nate. Chilla? Skojar du....jag kommer dö. Speciellt eftersom jag har bett Justin komma hit imorgon.
-Så han heter Justin. Visst ok, jag ska snacka med mamma och pappa så de inte skämmer ut dig.
Jag log och kramade honom.
-Framför din lilla älskling.
Jag släppte honom och gav honom en blick som kunde ha dödat.


Kommer mer idag. Men kommentera vet ja

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Jättebra! :D Jag var i skolan, men skyndade mig för att se om det hade kommit en ny del :3

MEEER ♥

HAHA, pinsamt att prata med sin pojkvän och föräldrar i samma rum xD

2010-11-22 @ 15:00:06
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0