Drömmen om dig del 10

Han tittade länge på mig och lutade sig över bordet och kysste mig.
-Du är fantastisk, vet du.
Jag kände hur jag rodnade...


Efter maten, som hade varit jättegod, gick vi ut på en promenad i de mer folktomma delarna av stan. Vi höll varandras händer och skämtade och skrattade om allt möjligt. Plötsligt började det ösregna, och allt jag hade på mig var ju en T-shirt. Jag huttrade där vi stod.
-Fryser du?
-Typ, jag svettas inte direkt.
Han log och tog av sig sin munkjacka och satte den runt mina axlar. Han tog tag om min midja och vi fortsatte gå en bit.
-Tack.
Så omtänksam han var. Jag såg att han nu också frös och jag skulle precis fråga om vi kanske skulle hämta bilen. Men han stannade istället och jag förblev tyst.
-Du är verkligen vacker Gem!
Jag log, nej jag log inte. Jag grimaserade. För det kunde inte varit ett leende om mina mungipor gick upp mot öronen.
Han smekte min kind och sen tog han mitt ansikte mellan sina lena händer och tittade in i mina ögon. Sen sträckte jag försiktigt på mig så att våra läppar möttes. Vi började kyssas och jag tog tag i hans mjuka hår medan vi kysstes. Den här gången var kyssen intensivare och jag flyttade min hand mot hans hals. Han i sin tur drog mig närmare honom. Jag slutade kyssa för ett ögonblick bara för att andas men han drog snabbt tillbaka mig i kyssen.
Plötsligt hör jag ett bil tuta från ingenstans. Jag slutar kyssas och tittar på bilen som står precis bakom oss och i den sitter en sur gubbe som tutar åt oss.
-Flytta på er!
Oj, då. Jag hade glömt att vi stod mitt på gatan. Jag tog tag i Justins hand och drog honom bort från gatan.
-Jävla skitungar, kyssas kan de men inte se.
Jag började skratta hysteriskt och men det gjorde inte Justin. Vi började gå igen, men nu hade det slutat ösregna. Det regnade bara en droppe då coh då så vi var okej.
-Han kunde faktiskt be snällt....Justin var lite småsur.
-Mmmh, fast det var ju vårt fel. Alltså egentligen.
-Men han behöver ju inte tuta för det.
Jag tog tag i min T-shirt, tog bak ena benet och neg.
-Of course Mr Bieber. Everything for you.
Han började gapflabba. Jag skrattade också. Nu såg jag blixten och Justin tog tag i min hand och han sprang så snabbt han kunde. Det trodde jag i alla fall.
-Tävling då. Först tills stolpen där borta.
Han började springa ännu snabbare och jag tog sats och kutade allt vad jag kunde. Jag hann kanske en halv sekund före honom.
-Du är den snabbaste tjejen jag har träffat.
-Och jag som trodde du hade träffat många tjejer.
-Ja, men alla utmanar mig inte på springtävling.
Vi började andfått gå vidare och jag tittade på Justins fina ansikte.
-Vad stirrar d...
Boom, jag gick in i en stoppskylt.
Justin kunde inte hålla sig för skratt och dubbelvek sig medan han tog tag i mig.
-Förlåt sa han...men hur lyckas man.
-Ja ,du...det frågar jag mig ofta :)


Är det bra?

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Haha, naww ! :} MER! <3

2010-11-20 @ 17:35:12
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia(sno inte mitt namn xD )

aaaw så söta, haha bästa delen är nör hon krokar mot stolpen! HAHAHAH dog av garv fan! Meeeer den ääääger!!

2010-11-20 @ 18:19:10
Postat av: Julia

superbra :)

älskar det sättet du skriver på ;pp

håller med "Julia (sno inte mitt namn xD)" haha bästa delen , började också gapflabba :)

haha la just märke till att det nu är tre julior som kommenterat , haha x'd

2010-11-20 @ 19:40:48
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Julia :)

Vadå sno inte mitt namn? :O Jag heter Julia :S

2010-11-20 @ 21:03:16
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia <3

Hahaha bara drev med de där att ''sno inte mitt namn'' man måste ju ha lite humor i livet or what?

HAhaha ja det är visst 3 st Julior som läser novellen här, ägaren ska vara glad att hon har 3 JULIOR som läser den, Det kattigaste och Kungligaste namnet EVER!

2010-11-20 @ 23:12:35
Postat av: lisa

super bra

2010-11-21 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0