TÄVLING


Vad är bäst med Justin?
Jo, det ska jag berätta.
Justin är en absolut vanlig kille, egentligen, som fått sin egen dröm att bli sann. Han var som vilken vanlig kille som helst och kämpade sig fram för att uppnå det han ville ha i livet. Han är en stor inspiration för mig och tusentals andra männsikor, stora som små, unga som gamla. (främst unga :D) Och inte nog med att han lyckades själv, han försöker få fler att nå sina drömmar. För mig är det bäste med Justin inte musiken, även om det är just musiken som definierar honom, för mig är det bästa med Justin att han är en så fantastisk kille. Han var precis som vi, och trots hans framgångar är han fortfarande det. Och det låter han oss inte glömma.

I Love You Justin!

(Hoppas jag vinner  XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0