Drömmen om dig del 52


Så fort jag hade lagt på så slog jag Justins nummer. Nu var jag säker på mitt beslut och oavsett vad mina föräldrar tyckte så skulle jag hålla fast vid det...
-Hallå?
-hej Justin!
-Gemma.
-Vi måste prata. Skulle du kunna komma hem till mig?
-Nu?
-Mmh. Alltså om du kan.
-Visst, jag är där om en kvart.
-Ses.
-Ses, och du...
-ja?
-Jag älskar dig.
-Naw, jag älskar dig med.


En kvart senare ringde det på dörren och jag öppnar dörren med ett ryck och kramar Justin hårt.
-Hej Gemma. Vad var det du ville prata om?
-Flytten.
-SÅ du vill flytta ihop med mig?
Jag nickade försiktigt och lutade mig mot honom för att kyssa honom men han skuttade up i luften och skrek av glädje.
-Yes! Visste att du skulle säga ja. Har du pratat med dina föräldrar?
-nej, men jag bryr mig inte om vad de säger. Jag älskar dig.
-Hahaha, jag älskar dig med.

Resten av kvällen titatde vi på Avatar och kysstes. Kyssarna övergick i hångel. Hångel som avbröts varje gång något spännade hände i filmen.

Justin åkte hem klockan halv ett och sa att han skulle ringa mig imrogn så att han och Pattie skulle kunna pratta med mina mamma och pappa och på så sätt övertala dem att gå med på min flytt. Hoppas, hoppas, hoppas att de skulel göra det.

Jag gick och lade mig klockan två och sedan vaknade jag tre eftersom min mobil ringde. Det var Justin:
-gemma...hans röst skakade.
-Justin? Vad händer? Var är du?
-Utanför studion. Där vi spelade in...
-Justin ska jag komma?
-Snälla...
-Jag kommer nu!

Jag satte på mig jeans och en jacka och sen sprang jag och hann precis med den sista nattbussen.

Jag hoppade på den och satte mig längst fram. När jag gick av vid studion såg jag att Justin lade på marken. Mina ben sprnag allt vad de orkade fram tilll honom och sen la jag hans huvud i mitt knä.
-Justin, älskling vad har hänt?
-De...de....försökte..råna mig.
-Va? Vem?
-Erik.
Jag blossade upp coh skulle ställt mig upp om jag inte kom på att Justins huvud lade i mitt knä. Istälelt drog jag fram min lur och ringde 911. Ambulansen kom tio minuter senare och ytterligare tio minuter senare var vi framme på sjukhuset.


Förlåt! Och det kommer inte bli bätter med uppdatering. Jag ska utomlands. men efter den 28 så lovar jag att skriva minst två inlägg per dag. Promise.

Förlåt mig!!

Kommentarer
Postat av: anna

de är lugn, alla ska få njuta av sitt liv liksom :') kom tillbaka då du känner dig peppad av att skriva, längtar som tusan tills nästa del. kram!

2010-12-17 @ 19:50:02
URL: http://annawestiin.blogg
Postat av: Anonym

Jaaag meeed

2010-12-18 @ 12:33:45
Postat av: Julia ♥

OMG stackars Justin!! :( MEEEER ♥ har verkligen saknat novellen ;(

2010-12-18 @ 23:06:44
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Nu är det den 29 december skriv!

2010-12-29 @ 13:12:21
Postat av: sofiastrand

DE ÄR 29ONDE NU ! MER ! <3

2010-12-29 @ 21:28:38
URL: http://sofiastraaand.blogg.se/
Postat av: Malin

fooooooooooooooooooooooooortsätt! så jävla grym!

2011-03-29 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0