Drömmen om dig del 49

-Varför gråter du älskling?
-Det är en glädjetår. Jag har längtat efter denna dagen sen du satte dig i bilen för tre veckor sedan.
Justin lyfte upp mig och borrade in huvudet i mitt hår.
-Det har jag med.

Jag blundade och lät mina läppar möta hans i en passionerad kyss. Jag höll i hans nacke medan han drog sina fingrar genom mitt hår. Ögonblicket strålade av lycka. Det gick inte att förklara hur glad jag var över att få träffa Justin. Jag avslutade kyssen för att ta mig en ordentlig titt på honom. Han såg snyggare ut än vanligt, eller det är vad jag inbillade mig i alla fall. Justin bröt tystnaden.
-Ni har fixat ditt rum igen.
-Ja, eller, det mesta. Men jag vill inte prata om mitt rum.
-Inte jag heller, sa han och log sitt sexiga leende. Sedan lutade han sig mot mig igen och snuddade vid mina läppar. Våra tungor möttes och Justin tryckte lätt upp mig mot väggen. Han höll mig runt midjan och jag hade ett stadigt grepp runt hans. Han flyttade sakta upp sina händer mot mina bröst, allt medan vi kysstes. Jag kände hur hans händer stannade precis under dem och sen åkte de ner mot min rumpa igen. Han tog lätt tag om den.  Jag avslutade kyssen.
-Gjorde jag något fel?
Jag skakade på huvudet och pussade honom på kinden.
-Jag har saknat dig så...
-Jag har saknat dig med. Skulle du vilja gå på bio med mig ikväll?
-Absolut.
Han tog min hand och drog ut mig ur rummet.
-Var ska vi?
-Hem till mig, jag måste visa dig en sak.
-Ok
Vi sa hejdå till mamma och vi satte oss i hans bil. han satte i nycklarna men vred inte om dem. Istället lutade han sig över mitt säte och kysste mi.
-Jag kan inte få nog av att kyssa dig.
Jag log och fnissade lite.

Tjugo minuter av prat, då Justin berättade om hela sin tour. Det verkade verkligen som om han tyckte det var jättekul trots att det är så mycket jobb. Han var så trogen sina fans. Han ville inte göra dem besvikna för något i världen. Jag var så stolt över honom, där och då.

Justin parkerade smidigt i garaget. Jag kom aldrig över min förvåning över hur bra han körde vi sexton års ålder... Han steg ut och öppnade snabbt dörren åt mig så att jag kunde gå ut. Vilken gentleman han var. Jag kysste honom lätt på munnen och skulle dra mig tillbaka men han tog lätt tag om mina axlar och fortsatte kyssen. Kyssen ledde till lite hångel och plötsligt så slås dörren upp. Det är Usher.
-Håller ni på sådär, varje gång ni är här i garaget. Han skrattade till men både jag och Justin rodnade lite.
-Äh, det är lugnt, fortsätt ni. Förresten Gemma, jag skickade låten till en kille jag känner och om du vill så kan jag boka samtal med honom. Han satte sig i bilen och åkte iväg.
-Samtal om vad?
-Skivkontrakt.
-Va? Nej.
-Jo, och jag tycker att du förtjänar det. Kom nu, vi går in.

Vi sprang upp till Justins rum efter att ha hälsat på Pattie, Scooter och Kenny. De var alla väldigt trevliga mot mig vilket jag tog med enorm lättnad.

Så fort vi kommit in i rummet så såg jag att något ändrats...

Kommentera vet jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAAD?!?!?!

2010-12-11 @ 19:46:55
Postat av: Johanna

svar: Jo, det ska jag ha gjort. Jag ska ha skickat designen. Men jag provar att skicka om den :) Hör av dig om den inte kommer ändå, Kram Johanna

2010-12-11 @ 19:54:41
URL: http://justinbieberstories.blogg.se/
Postat av: Julia

gooosh ,vad har ändrats? snääälla skriv mer nuuu! <33

2010-12-11 @ 19:58:04
Postat av: anna

aaah vad har ändrats :oooo du måste skriva mer ikv :o bästa jag någonsin läst! bra bra bra! :D<3

2010-12-11 @ 20:30:35
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: anna

VAD !?!?!

2010-12-11 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0