Drömmen om dig del 48

Vi kysstes för sista gången och sen gick han tillbaka till bilen. Jag vinkade och stod kvar tills långt efter att bilen blivit utom synhåll. Sen gick jag in och satte mig på soffan och där började tårarna strömma igen.

Under de tre veckorna saknade jag Justin varenda minut av varenda dag. Jag pratade visserligen med honom varje dag över telefon. Han berättade om hur det var på touren och sa också att han saknade mig jättemycket. Jag längtade efter att höra hans röst redan direkt efter att jag lagt på. Han skickade också urgulliga sms vajre dag. Ibland flera stycken om dagen.

Förutom att längta i sönder mig efter honom så hade jag försökt komma underfund med hur min iPhone fungerade. Det gick sådär. Jag hade redan laddat ner en massa appar och var jätteglad över min för tidiga födelsedagspresent från Justin. Fats han fick lite spel på mig ibland när det tog tio minuter för mig att skicka ett kort sms. Jag hade inte förstått mig på den funktionen än.

Jag hade också träffat Dina en massa. Hon var faktiskt en jättetrevlig tjej och eftersom jag hade ont om vänner i Atlanta så var jag bara glad över att vi hade träffats, hur dåliga omständigheterna varit då. Vi hade varit på bio, bowlat och gjort en massa saker som jag annars gjorde med mina bästa kompisar i London.

Min födelsedag hade gått helt perfekt utom det att Justin inte var där. Mina bästa kompisar hade flygit hit från London. Det hade varit så roligt att se Kahlen, Mike, Alicia, Jagger och Jason. Jag hade kört till flygplatsen med mamma för att hämta dem. Deras flyg hade blivit en halvtimme försenat men det gjorde inget så länge jag fick se dem.
-Hey sexy.
-Hej Gems.
-Hej älskling.
-Som vi saknat dig.

Haha, de skulle alltid vara rakt på. Vi hade varit vänner alla fem sedan vi gick på dagis. Jag visste allt om dem och de visste allt om mig. Fast inte det om Justin. Bara Kahlen visste om att jag var ihop med honom. Hon hade nästa skrikit när jag berättade för henne men hon var inget fan direkt så hon lugnade sig efter ett tag. De fick bo på hotell även om jag ville att de skulle bo hos mig, men vi hade inte ifixat huset än efter inbrottet. Tjuvarna var förresten i fängelse nu. De fick tre månader var.

Mina vänner kom ändå över varje dag så det var lugnt. På min födelsedag hade också Nate tagit ledigt från college. De anordnade en stor fest i en lokal och jag hade sjukt roligt. Men det hade man alltid med mina vänenr. Jag ville att de skulle träffa Justin. Jagger hade nog dumpat resten och blivit vän med honom istället, de var nästan likadana både som personer och till utseendet. Men de var tvungna att åka tillbaka till London. Jag kanske kunde ta med Justin dit någon gång.

I födelsedagspresent hade jag fått en massa saker. Av mina kompisar fick jag en MacBook. De hade samlat pengar mellan sig själva och ett par andra av mina kompisar i London och köpt en. Av Nate och mina föräldrar fick jag en resa till New york. Villkoret var förstås att jag skulle ta med en vuxen. Men det skulle nog gå bra. Av Dina fick jag en årsförbrukning av hyrfilm. Och av några tjejer från skolan fick jag pengar. Allt som allt var jag helnöjd med allt. Allt utom Justins frånvaro.

Men nu hade det alltså gått tre veckor och Justin var tillbaka. Han kom redan igår men han var för trött för att hälsa på och vem hade kunnat säga något emot det. Jag hade följt honom på twitter under hela hans tour så jag visste hur hårt han hade jobbat. Han gav verkligen allt för sina fans. Det gjorde mig så stolt, jag vet inte varför men jag kände mig helt enkelt stolt.

Justins perspektiv:
Nu hade det äntligen gått tre veckor. Tre väckors av längtan var äntligen över. Jag brukade alltid tycka attdet är synd att touren är över men den här gången var det inget jag hellre ville. Varje gång jag var uppe på scen och sjöng så var Gemma i mina tankar. Varje gång jag gav en intervju så tänkte jag på henne. Det var nära ögat att jag försa mig när de frågade om min flickvän. Och det inte en gång utan flera. Men jag sa inget. Det stack till i hjärtat varje gång jag sa att jag inte hade någon flickvän. Men det hade jag ju. Fast för mig var hon mer än bara en flickvän, fast jag vet inte hur jag ska förklara det.

Gemmas perspektiv:

Han ringde mig först när jag vaknade dagen efter.
-Hej shawty. Kan jag komma nu?
Det var ingen fråga utan mer en förvarning om att han skulle komma.
-Klart. Jag längtar.
-Jag med, ses.

En kvart senare kom han in på mitt rum. Han måste ha tagit nyckeln under dörrmattan igen. Jag hörde att han sa hej till min mamma som läste tidningen i köket. Och sne kom han alltså in på mitt rum. Han hann knappt komma in i rummet innan jag hade hoppat på honom. Vi pratade inte, vi bara kramades och sen kysstes vi passionerat. Jag fick behärska mig ör att inte gå längre fastän jag ville. En tår rann nerför min kind.
-Varför gråter du älskling?
-Det är en glädjetår. Jag har längtat efter denna dagen sen du satte dig i bilen för tre veckor sedan.
Justin lyfte upp mig och borrade in huvudet i mitt hår.
-Det har jag med.

KOMMENTERA VAD NI TYCKER!



Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt bra! mer mer mer :D

2010-12-09 @ 23:00:56
Postat av: anna

Det är jättebra!!!! :D

2010-12-10 @ 20:41:28
Postat av: michelle

SJUKT BRAAA!!! snälla mer mer mer!! :)

2010-12-10 @ 21:57:05
Postat av: anna

har suttit och läst igenom hela berättelsen nu! vilket tog nån timme xd de bästa jag läst kan jag säga. du får verkligen inte sluta skriva! mera mera! :D<3

2010-12-11 @ 01:30:11
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: anna

när kommer nästa del?!? :Oooo kan inte vänta :(

2010-12-11 @ 16:53:00
URL: http://annawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0