Drömmen om dig del 46

Medans vi hånglade sså smekte hon mig på ryggen under tröjan och jag höll henne om höfterna. Det blev så varmt att jag tog av mig min tröja, hon tittade lite förvånat men fortsatte sedan kyssa mig passionerat...

Jag kysste hennes kind, haka, panna och sen slutligen hennes perfekta läppar igen. Gemma skrattade till och jag log mot henne. Jag pressade försiktigt upp henne mot väggen bredvid sängen. Hon smekte min rygg uppifrån och ner medan hon kysste mig. Kyssarna blev allt vildare och jag slickade mina läppar mellan kyssarna. Jag kunde inte få nog av henne. Långsamt flyttade vi oss ner i sängen. Vi lade oss ner och hon lade ovanpå mig och ritade ett hjärta på min bröstkorg när vi slutade kyssa för ett tag.
-Det där var...eh...WOW. Gemma var väldigt andfådd och jag kände mig likadan. Jag smekte hennes lår och rullade lätt ovanpå henne så vi bytade plats. Jag kände en överväldigande lycka över att få vara med tjejen jag älskade. Hon log sitt änglalika leende och kysste mig på halsen och bröstet. Jag stönade halvhögt och nafsade i hennes örsnibb. Hon råkade stöta till mig skrevet och jag stönade högt till. Gemma stannade upp.
-Förlåt. Jag blev lite generad men hon fortsatte bara kyssa mig. Till slut så orkade ingen av oss mer så jag rullade av henne och vi tittade upp mot taket. Hon höll mig i handen. Hela min kropp värkte av kärlek till den vackraste tjejen i världen.
-Jag älskar dig.
Hon vände sig mot mig och lade sitt huvud mot mitt bröst och pillade på min mage. Det kittlades men jag lät henne göra det.
-Och jag älskar dig.
-Förlåt för igår.
-Kan vi inte bara glömma det?
Jag nickade för det var inget jag hellre ville göra.

Gemmas perspektiv:
Där jag lade i sängen, i Justins famn var min lycka fullbordad. Om det här ögonblicket varade för alltid skulle jag inte behöva mer i livet. Inget...inget utom mat. Jag var vrålhungrig.
-Justin vill du äta något. Jag är svälter.
-Haha, jag med, jag hann inte äta frukost innan jag kom.
-Aww, Justin. Förresten hur kom du in? Ingen släppte in dig.
-Eh...det finns en nyckel under dörrmattan,
Jag garvade och Justin log osäkert.
-Det är lugnt, va?
Jag skrattade för mycket för att svara, istället nickade jag. När jag lugnat ner mig så ställde jag mig upp satte på mig ett par jeans och en t-shirt med texten:
"I <3 my world, and my world is you"
-Nice tröja.
Jag tittade ner på den och log.
-Jag vet, sa jag och tog Justins hand så att vi kunde gå ner och äta. Jag började ta fram lite saker vi hade hemma.
-Vad vill du ha?
-Låt mig fixa frukosten. Det går nog bättre.
Haha, han menade min brända bacon förra gången. Jag ställde mig bredvid honom och ställde mig på tå för att pussa honom på pannan.
-Fixar du frukosten så tar jag en dusch. Ok?
-Allt för dig, sa han och kysste mig tillbaka.

Jag gick upp på ovanvåningen och tog en kall dusch. Precis vad jag behövde för att rensa mina tankar. Justin var helt perfekt och idag när vi kysstes så passionerat så var det något i mig som exploderade av lycka. Det kanske bara var upphetsningen men jag kände att det var mer än så. Hur sur jag än varit på Justin igår, så hade allt gått över idag och ersatts med ren lycka.

När jag kom ner igen så höll Justin på att steka pannkakor.
-Shit så gullig du är Justin.
Han stylade lite genom att vända pannkakorna i luften.
-Jag vet. sa han kaxigt. Men du är gulligare.
-Ska jag hjälpa dig med något?
-Nej då. Jag klarar mig fint.

När han var klar satte vi oss och åt, det var nog de godaste pannkakorna jag någonsin ätit och jag gav Justin rikligt med beröm.

Efter maten satte vi oss ner i soffan och satte på MTV. Vi kollade egentligen inte, vi bara tittade på varandra.
-Jag är jätteledsen att jag måste åka idag.
-Jag med, men låt oss göra något av den sista dagen i alla fall.
Han log och lutade sig fram för att kyssa mig.
-Jag kan nog komma på något...


KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Julia

´meeeeer novellen är jätte bra när kommer di design

2010-12-09 @ 12:12:52
Postat av: Anonym

ommmgg skiiitbraa!! MEEER! :D

2010-12-09 @ 14:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0