Drömmen om dig del 45

-Bli ihop med Justin igen. Hur fel han än gjorde mot dig precis, genom mig. Så kan du inte hitta en bättre kille.
Hon gav mig en kram och sen var det dags för mig att hoppa av. Klockan var halv fyra på morgonen och mina ögon stängde sig själva. Jag vinkade hej då till Dina och innan jag gick och la mig så skrev jag ett sms till Justin...

"Justin, jag vill ge dig en ny
chans. Men då måste du lova
att ALDRIG göra så här igen."

Svaret kom några sekunder senare.
"Jag älskar dig, och jag
aldrig kommer såra dig
igen. ALDRIG. ALDRIG.
ALDRIG <33"

Jag log när jag läste hans meddelande. Och svarade med ett lite negativt sådant:
"Är det inte du som säger,
att man aldrig ska säga
aldrig?"

Det kom inget svar så jag somnade direkt.

På morgonen väckte min pappa mig för att säga att han ska till jobbet igen. Jag nickade sämnigt och skulle somna om men Justin var ju självklart tvungen att ringa.
-hej babe.
-Eh...Justin`?
-Vem annars?
-Hah, jag sover fortfarande...
-Jag är snart hemma hos dig.
-Va? Kom vi ens överens om att ses?
-Nej, men jag saknar dig och jag måste säga en viktig sa till dig.
-Jaja, kom du då. Hej då. Ses.
-Du, Gemma.
-ja?
-Jag älskar dig.
Jag tänkte på annat.
-gemma är du där?
-öh..va?
-Inget, hahaha, jag kommer snart. Ses
jag lade på och somnade glatt om. Tio minuter senare väcker Justin mig genom att kyssa mig på pannan. Jag viftade med armarna framför mig. justin lade sig istället bredvid mig och höll om mig i kanske en halvtimme innan jag var tillräckligt vaken för att stiga upp. Men jag satte mig bara upp.
-Godmorgon älskling.
-Morgonen hade varit godare om inte Justin Bieber väckte mig klockan halv åtta på morgonen.
-Haha.

Justins perspektiv:

Hon var så vacker när hon sov och jag kände att vi fortfarande inte var helt ok med varandra eller rättare sagt, hon var inte helt ok med mig. Jag ångrade mig jättemycket för det med Dina, men vad skulle jag göra? Det var hennes födelsedag om fyra dagar och då skulle jag inte vara där. Men det var jag tvungen att berätta för henne.
-gemma, vi måste prata. Det är viktigt.
-Ehm..ok.
-Du fyller sexton om fyra dagar.
-Yes, som jag längtar.
-Och jag...jag måste åka på tour igen. Vi ska åka runt lite här och var i USA. Vi åker imorgon.
Min vackra älskling var helt tyst, där hon satt upp i sängen. En tår sökte sig ner för hennes kind och jag kysste bort den. Jag ville be henne följa med men jag kunde inte eftersom vi inte hade plats i tourbussen, den här gången och förresten så ville hon nog fira sin födelsedag hemma.
-Hur länge blir du borta?
Jag smekte hennes ansikte.
-Tre veckor.
Hon svalde och lade sig ner igen.
-Förlåt.
-Det är inte någons fel.
Hon blundade hårt och sen öppnade hon ögonen igen innan hon reste sig upp. Hon hade bara på sig trosor och Bh.
-Sover du sådär?
Jag såg att hon blev generad men mig gjorde det inget. Hennes kropp var perfekt. Hennes bröst var lagom fylliga och hennes bh satt tight runt dem. Och hennes kurvor var... Jag tittade bort lite för det skulle känna konstigt att stirra på henne.
-Nej, men jag bara somnade igår. Orkade inte sätta på mig något.
Hon gick fram mot mig och jag gav henne en kram, sen kysste hon mig på nacken. Jag började kyssa henne intesivt över hela hennes ansikte. Vi började röra oss mot hennes säng. Medans vi hånglade sså smekte hon mig på ryggen under tröjan och jag höll henne om höfterna. Det blev så varmt att jag tog av mig min tröja, hon tittade lite förvånat men fortsatte sedan kyssa mig passionerat...


KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiwiwiwiw hett hett hett!!! just shout whenever n ill be there! :P

2010-12-08 @ 16:12:23
Postat av: Julia

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2010-12-08 @ 16:26:43
Postat av: Julia

Oj oj oj! Is it hot in here? HAHA Het het heet säger jag bara! xD

2010-12-08 @ 17:11:49
Postat av: Anonym

oohhh, nu händer det saker, MER MER MER MER MER :D :D

2010-12-08 @ 17:14:48
Postat av: anna

oooj meraaaaa!!!!!!!!!!!! :D

2010-12-08 @ 17:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0