Drömmen om dig del 39

Han drog ner mig i sitt knä. Han hade lagt i från sig gitarren. Sen plötsligt så brast han ut i ett skratt.
-Vad?
-Jag kom på att i övermorgon så ska jag få se dig sjunga.
jag himlade med ögonen men började skratta jag också...

Vi bestämde oss för att spela lite tv-spel innan i gick och la oss. Jag hade ju en storebrorsa som precis som alla andra killar älskade att spela så jag hade ganska bra koll på läget. Speciellt när Justin drog fram FIFA. Det hade jag spelat sedan barnsben och lite skills hade man ju. Men när vi väl började spela så märkte man direkt vem som egentligen kunde spela. Justin vann överlägset gång på gång. Till sist så tröttnade han nog på att jag sög så mycket så han satte sig närmare mig och tog tag i min kontroll bakom mig. Han visade mig hur man skulle göra allt snabbare och visade till sist ett fusk.
-Fuskare!
-Nej, skills!
Jag skrattade och vände mig om mot honom för att pussa honom men han hade dragit sig undan. Jag låtsades att det inte spelade någon roll:
-jaja, om du inte vill ha en puss så...
Han fnissade till och pussade mig på kinden. Pussen varade lite längre än pussar brukar göra, men men jag ska inte klaga. Jag vände mig plötsligt om så att han kysste mig på munnen istället. Jag la mig ner och Justin fortsatte kyssa mig. Han la nu över mig i soffan och vi strulade för fullt. Till sist så orkade jag inte mer. jag var för trött så vi la oss istället bredvid varandra och stirrade upp på det vita taket. Normalt. Efter ett tag så hoppade jag av soffan och tog min väska och gick in på toaletten. Eller..eh...det jag trodde var toaletten. det visade sig att det var gästrummet och när jag öppnade dörren så stod Scooter där med bara kalsonger. Han blev röd som en tomat i ansiktet och jag tror jag blev likadan. Jag mumlade ett förlåt och stängde dörren så snabbt jag kunde. Justin hade ställt sig bakom mig, han höll sig för skratt men när jag stängde dörren så skrattade han så att han var tvungen att kippa efter luft. Jag skrattade lite osäkert.
-Toaletten?
Justin pekade mot en dörr längre ner i korridoren, medan han fortfarande skrattade. Fast han började lugna ner sig nu. Jag gick in och rotade fram min pyjamas. Ett par mörkrosa pyjamasshorts och ett svart linne. Jag satte snabbt på mig det och skvätte lite vatten i ansiktet. Sen gick jag ut och eftersom Justin inte var där så la jag mig helt enkelt i hans säng. Justin kom in nästan precis efter att jag lagt mig och han hade bara på sig ett par pyjamasbyxor. Min blick vandrade ner från hans ansikte till hans mage och stannade där. han hade ett litet sexpack och hans mage var riktigt oemotståndlig.
-Eller hur är jag sexig?
-Så självgod man kan vara då, sa jag och makade på mig så att Justin också skulle få plats. Han satte på sig en T-shirt och sen kröp han ihop bredvid mig. Han lade sig med magen mot mig rygg och jag kunde känna hans varma andedräkt mot min nacke. Just som jag höll på att somna så kysste han mig på nacken.
-Love you shawty.
Sen vände han sig om och jag somnade strax därpå.

På morgonen vaknade jag tidigt. Klockan var kanske halv åtta. Kanske sent i vanliga fall, men väldigt tidigt med tanke på att vi la oss halv tre. Justin sov så sött så jag ville inte väcka honom. Istället smög jag tyst upp och lånade duschen. Jag spolade med ganska kallt vatten för att bli helt klarvaken. Det fungerade rätt effektivt men nackdelen blev att jag antagligen fick köldskador. När jag gick tillbaka så bytte jag om och jag råkade väsnas mer än nödvändigt, men det gjorde inget. Justin sov som en stock, oavsett hur mycket oljud jag än förde. Jag hade tänkt krypa ihop bredvid honom igen men när jag såg att min blabkberry fortfarande la på Justins skrivbord så valde jag att pilla med den. Sprickan på skärmen var enorm. Man kunde knappast se vad man gjorde. Men huvudsaken var att den fungerade eller? Jag la tillbaks den. Vem var det jag försökte lura, jag skulle väl vara tvungen att använda Nates gamla tills jag fick en ny. Jag bad tyst att det skulle bli snart. Jag tittade på Justin igen. Hans mun var halvöppen och han hade dragit åt sig det mesta av täcket. Nu orkade jag inte sitta ensam mer, så jag kysste honom. Resultatet blev en justin som viftade med armarna så att han nästan slog mig. Till sist så öppnade han ändå ögonen och tack och lov för det. Annars så hade jag nog hamnat på sjukhuset igen. Nej, men fått en bula eller två.
-Hello sunshine.
-Godmorgon baby. Hur mycket är klockan?
-Eh..du vill nog inte veta.
han satte sig upp och efter att ha tagit en titt på klockan så pussade han mig på pannan.
-Tack för att du väckte mig.
-Vänta, va? Jag trodde du skulle bli sur. Klockan är åtta.
-Jag brukar faktiskt vakna kvart i.
-Även om du är uppe halva natten och spelar FIFA?
-Det brukar jag inte. Min privat lärare kommer om en timme och då ska jag ha käkat frukost, bytat om, osv. Och vara klar för tre timmars tortyr.
-Haha. Och jag måste vara med.
-Klart. Förresten så är det spanska, matte och historia på schemat.
-Spanska. Yes. Då behöver jag inte lära mig nåt.
-Som du skryter.
Jag räckte ut tungan och drog upp honom ur sängen.

Justin gjorde sig redo och vi sen gick vi ner för att äta frukost. Pattie och Scooter var redan nere. Usher var förvånandsvärt också där. Scooter stirrade lätt på mig.
-Sorry för igår...trodde det var toan.
-Vad hände igår, sa Pattie och Usher i kör. De började skratta
-Inget, sa jag och Scooter. Vi stämde in i skrattet.
-Du Gemma, det är måndag. Ingen skola?
-Skolk, sa Justin.
-Hon är sjuk, sa Pattie exakt samtidigt som Justin.
-Va? Usher fattade noll.
-Jag låtsas att jag är sjuk.
-Varför?
-Jag orkar inte prata om det nu. Berättar sen.
-Visst. Men då blir det ju perfekt. Då kan du ju komma till studion idag. Så slipper vi ha så bråttom imorgon.
-Va? Va?
Justin skrattade halv ihäl sig och Usher skrattade han också.
-Men, men... jag trodde...imorgon. Jag tog tillbaka min vanliga röst. Mina grejer är hemma.
-Hämta dem då?
-Pappa är hemma.
-Och? Det blev tyst och sen fattade Usher. Aha, ok. Jag ber Kenny hämta dem då.
-Kenny?
-Min livvakt, sa Justin. Han har varit sjuk ett tag men idag kommer han tillbaka.
-Tror ni inte att hennes pappa blir lite misstänksam när Justin Biebers livvakt kommer för att hämta Gemmas noter? Scooter var road av situationen.
-Äh...vi säger att Justin behöver dem.
-Och det gör det bättre?
Vi fortsatte äta men kom överens om att Kenny skulle hämta dem och säga att Justin ville göra en överraskning till mig med dem. Mitt protesterande gav ingen nytta. Det var bestämt...


Idag eller imorgon kommer ni få höra låten.
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Julia

meeeeeeeeeer

2010-12-05 @ 18:58:18
URL: http://manybieberdreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla lägg up den idag!!!

2010-12-05 @ 19:43:13
Postat av: Anonym

snälla idag :)

2010-12-05 @ 20:13:04
Postat av: Anonym

lägg upp den idag snälla! :D

2010-12-05 @ 21:37:22
Postat av: Anonym

lägg upp den idag snälla! :D

2010-12-05 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0