Drömmen om dig del 36

-Jag visste inte att jag var ihop med en stalker, sa jag och hoppade in i bilen utan att Justin ens bett mig göra det.
-Kom vi inte överens om att jag skulle ta bussen.
-Jag litar tyvärr inte tillräckligt mycket på att du kommer fram.
-Tack för att du tror på mig, säger jag ironiskt och kysser Justin. Och han trampar på gaspedalen och vi kör iväg. Iväg mot Justins hus. Åh, så skönt att slippa sova i mitt jobbigt ödsliga hus.

Under bilresan så sätter Justin på radion och hans låt "Somebody to love" spelas så Justin tar tillfället i akt för att retas lite grann. Han sjunger med och berömmer sångaren:
-Alltså killen som sjunger har talang!
Mitt svar blir ett varv som mina ögon rullar.
-Nä, men erkänn! Och han är riktigt snygg också.
-Är du bög, Justin? Alltså jag bara undrar. För då kanske vi ska göra slut.
-Hahaha, nä för du är snyggare! Och bra mycket sötare också!
Jag börjar skratta:
-Precis vad jag ville höra. Och du erkände att jag är snyggare än dig!! Fast han Justin är också söt.
Nu var det Justins tur att himla med ögonen och jag gav honom en puss på kinden eftersom han körde.
-Tack.
-För vad? Pussen?
-Jo, det också. Men tack för att du är bäst.
-Är du sjuk eller något?
-Vad menar du?
-Alltså du har gett mig en massa komplimanger under den korta tid vi har kört i bilen...
-Vadå, får jag inte ge komplimanger till min tjej? Säger han med fejkad förvåning.
-jo då. Haha.

Justin kör in på infarten och parkerar smidigt bilen. Jag hoppar ut men Justin sitter kvar. Jag går fram till hans sida av bilen och öppnar dörren.
-Vad är det?
-Eh..vill du verkligen veta?
han visste vad jag skulle svara så han fortsatte prata efter ett ögonblicks tvekan.
-Lova att inte bli sur.
-Vad har du gjort Justin?
Plötsligt blev han väldigt osäker och hans röst lät tveksam, något den aldrig annars gjorde. men när han började prata så sa han det så snabbt han kunde. Antagligen för att jag inte skulle kunna slänga in en åsikt mitt i.
-Du vet låten du skrev. Jag har sagt till Usher att du borde spela in den. Och han sa att du jättegärna fick göra det. Så allt är typ bokat.
Jag svarade inte. Min haka hängde säkert ner till knäna och allt jag fick ur mig var:
-Justin...
-Det är ok va?
-Justin... eh... jag gillar inte att sjunga framför andra.
-Du behöver bara sjunga för mig och jag räknas ju inte. Och för Usher men du kommer inte märka honom.
-Toppen! Bara två superstjärnor alltså.
Han log sitt finaste leende och hans ögon såg jättegulliga ut. Han såg ut som en lite hundvalp. Men tyvärr så var det min pojkvän som borde lära sig att fråga om grejer innan han gör dem.
-Snälla! Snälla, snälla, snälla!
han satt fortfarande i bilen och jag stod utanför så han steg ut ur den och smekte min kind medans han tittade djupt i mina ögon.
-Ok. Men om jag skämmer ut mig, så ska du få se, sa jag lite halvt skämtsamt, halvt på allvar.
Han slängde sig på mig och kramade mig riktigt hårt. Det kom så plötsligt att jag tappade andan men jag fick snabbt tillbaka den.
-Så det är därför du fjäskade så mycket i bilen.
-Nej, jag sa faktiskt sanningen. Jag älskar dig. Och du kommer inte skämma ut dig. Jag lovar.
-Lovar?
-Lovar!
-Vi får se, mumlade jag. Jag var lite sur på Justin men det gick snabbt över. Det går inte att vara sur på honom. Han är världens snällaste kille. Förresten så skulle varenda tjej hoppa upp och ner om de fick den här möjligheten, men jag blev sur. Så jobbig jag är, blir aldrig nöjd. Han hade säkert ansträngt sig  mycket för att få det att hända och så blir jag sur. Jag ville inte att han skulle tro att jag är otacksam. För det var jag definitivt inte, jag blev alltid bara så nervös när jag ska sjunga inför andra. Jag tog tag i Justin hand och drog honom emot mig.
-Tack! Jag gav honom en hård kram och sen lät jag våra läppar mötas.
-Jag älskar dig verkligen.
-Jag älskar dig med.
Där stod vi mitt i garaget och kysstes tills en viss Usher dök upp...


Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha undrar vad Usher ska säga xD



En till pleeeas! <33

2010-12-04 @ 19:24:47
Postat av: a

kollaaa in JBNOVELLER.BLOGG.SE dem har inte så mkt läsare dem är ocksooo braaa!! jag länkar (inte jag som äger bloggen lovar)men den är jätteeee bra!

2010-12-04 @ 20:47:25
URL: http://jbnoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0